1. Wat is 'mijn account'?
Mijn account is uw persoonlijke klantomgeving waarbinnen u uw bestelgeschiedenis kunt inzien en uw gegevens kunt beheren.
3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Klik op 'wachtwoord vergeten' in het inlogscherm. Vult u hier uw e-mailadres in. U ontvangt een e-mail met instructies en een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul een nieuw wachtwoord naar keuze in en bevestig uw nieuwe wachtwoord. Nadat u dit heeft gedaan, ziet u een melding bovenaan uw account pagina waarin staat dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is.
5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?
Zodra de bestelling door u is geplaatst, ontvangt u per email een bevestiging van uw webshopbestelling. Vervolgens wordt uw bestelling door onze orderadministratie verwerkt en ontvangt u een definitieve orderbevestiging.
7. Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen of aanvullen?
Uw bestelling kan tijdig worden verwerkt wanneer u deze de dag voorafgaand aan de eerstvolgende afleverdatum vóór 10.00 uur aan ons doorgeeft. Tot die tijd is het mogelijk uw bestelling aan te vullen c.q. te wijzigen. Dit is mogelijk via de webshop (www.portaleco2clean.nl), telefonisch (T 00 31 (0) 343 59 54 68) of per e-mail (
[email protected]).
8. Ik heb geen definitieve orderbevestiging ontvangen.
Nadat uw webshopbestelling door ons is ontvangen, wordt deze door de orderadministratie verwerkt. Na verwerking ontvangt u een definitieve orderbevestiging. Heeft u de definitieve orderbevestiging niet ontvangen? Neemt u dan contact op met onze orderadministratie (T 0031 (0) 343 59 54 68 of per mail
[email protected]).
9. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Eco2Clean levert volgens een afleverschema dat vooraf met u als klant is afgestemd. U ontvangt uw bestelling op een vaste afleverdag en afleverfrequentie (bijvoorbeeld 1-wekelijks, 2-wekelijks, 4-wekelijks of 8-wekelijks). Bij het plaatsen van een bestelling kunt u de keuze maken uit de 3 eerstvolgende afleverdata van uw afleverschema of kunt u kiezen voor een uiterste afleverdatum. Wanneer u kiest voor een uiterste afleverdatum, dan wordt de levering door onze orderadministratie zelf ingepland, waarbij rekening wordt gehouden met de uiterste datum waarop u de bestelling wenst te ontvangen. De vastgestelde afleverdatum treft u dan aan op de definitieve orderbevestiging die u per email van onze orderadministratie ontvangt.
13. Ik wil de lege verpakkingen graag retourgeven. Aan welke voorwaarden moeten de lege verpakkingen voldoen?
Lege verpakkingen moeten volgens de richtlijnen van de Wet Vervoer Gevaarlijke stoffen aangeboden worden.
Dit betekent dat:
alle cans, vaten en containers voorzien moeten zijn van doppen en etiketten (in geval van een kapotte sleeve, deze om handvat can wikkelen);
de containers inclusief deksel moeten worden aangeboden, waarbij ook de afsluiter onderaan de container moet zijn dichtgedraaid en voorzien zijn van een dop;
alleen vaten mét (twee!) schroefdoppen retour kunnen worden gegeven;
de (opvang)bakken geen resten chemie, water of vuil mogen bevatten;
er geen resten chemie aan de buitenzijde van de cans, vaten, containers en (opvang)bakken mogen voorkomen;
in geval van het retourneren van volle of deels volle verpakking dit vóóraf bij ons aangemeld moet worden, zodat hiervoor een vervoersdocument kan worden aangemaakt;
wanneer een volle pallet lege cans of twee lege vaten ineens aangeboden worden, verzoeken wij u deze op een pallet en ingeseald aan te bieden; hiermee voldoen wij aan de stuwagevoorschriften.
NOTA BENE:
Als de aangeboden lege verpakkingen niet aan de wettelijke eisen voldoen, is onze chauffeur genoodzaakt deze niet mee retour te nemen.
14. Ik heb geen afleverschema. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Eco2Clean levert in principe af volgens een afleverschema dat vooraf met de klant is afgestemd. Heeft u geen afleverschema? Dan kunt u bij het plaatsen van uw bestelling kiezen voor een uiterste afleverdatum. Wanneer u kiest voor een uiterste afleverdatum, dan wordt de levering door onze orderadministratie ingepland, waarbij rekening wordt gehouden met de uiterste datum waarop u de bestelling wenst te ontvangen. De vastgestelde afleverdatum treft u dan aan op de definitieve orderbevestiging die u per email ontvangt.
15. Hanteert Eco2Clean een minimum orderbedrag?
Het minimum orderbedrag voor reinigings- en desinfectiemiddelen bedraagt € 250,-- . Bij een bestelbedrag kleiner dan € 250,- wordt € 25,- aan administratiekosten in rekening gebracht.
Het minimum orderbedrag voor hygiënisch borstelwerk bedraagt € 200,--. Bij een bestelbedrag kleiner dan € 200,--, wordt € 25,-- aan administratiekosten in rekening gebracht.
16. Worden er kosten voor een spoedlevering in rekening gebracht?
In geval van een noodzakelijke levering buiten het afleverschema om, zal in eerste instantie worden gekeken of de levering kan worden toegevoegd aan een vaste route. Wanneer dit niet mogelijk is, zijn wij genoodzaakt extern vervoer in te zetten. In dat geval zullen wij € 50,-- aan logistieke kosten in rekening brengen.
In geval van een bestelling die nog op de dag van bestellen of de volgende dag afgeleverd moet worden, zijn wij genoodzaakt extern vervoer in te zetten. De kosten voor deze spoedlevering worden vooraf bij de externe vervoerder opgevraagd en aan u gemeld. Wanneer u akkoord gaat met de kosten, wordt de spoedlevering uitgevoerd en de kosten hiervoor 1 : 1 aan u doorberekend.
17. Brengt Eco2Clean verzendkosten in rekening?
In geval van een noodzakelijke levering buiten het afleverschema om, zal in eerste instantie worden gekeken of de levering kan worden toegevoegd aan een vaste route. Wanneer dit niet mogelijk is, zijn wij genoodzaakt extern vervoer in te zetten. In dat geval zullen wij voor de 1e palletplaats = € 80,-- en vanaf de tweede (dus iedere volgende) palletplaats € 60,-- per pallet in rekening brengen. Wanneer een bestelling nog op de dag van bestellen of de volgende dag afgeleverd moet worden, zijn wij genoodzaakt extern vervoer in te zetten. Wanneer u akkoord gaat met de kosten voor extern vervoer, wordt de spoedlevering uitgevoerd en de kosten daarvan 1 : 1 aan u doorberekend.
In geval van toezending van apparatuur, systemen of onderdelen door onze toeleverancier rechtstreeks op uw locatie, zullen de verzendkosten conform opgave van PostNL in rekening worden gebracht.
18. Ik wil een bestelling plaatsen maar ben nog geen klant, kan dat?
Ieder voedingsmiddelenbedrijf heeft te maken met haar eigen, bedrijfsspecifieke problemen op het gebied van hygiëne. Eco2Clean is voor haar klanten voortdurend op zoek naar de juiste producten en toepassingen. Om de perfecte oplossing voor uw bedrijf te vinden. En u voor te bereiden op de toekomst. Onze levensmiddelentechnologen en hygiënespecialisten bezoeken daarom bij voorkeur uw locatie om een goed advies uit te kunnen brengen welke reinigings- en desinfectiemiddelen in te zetten. Via het contactformulier kunt u uw gegevens en uw verzoek om een offerte aan ons doorsturen. Wij nemen dan contact met u op voor het maken van een afspraak. Wilt u direct contact? Wij zijn bereikbaar via tel. 0031 (0) 343 59 54 66 of per email
[email protected] .
Bent u geen foodbedrijf? Wij zullen u dan doorverwijzen.
22. Ik twijfel of een product geschikt is voor een bepaalde toepassing.
Onze levensmiddelentechnologen en hygiënespecialisten bezoeken bij voorkeur eerst uw locatie om een goed advies te kunnen uitbrengen welke reinigings- en desinfectiemiddelen in te zetten. Via het contactformulier kunt u uw gegevens aan ons doorsturen. Wij nemen dan contact met u op voor het maken van een afspraak! Neemt u al producten bij ons af en overweegt u een ander product te gaan gebruiken? Neemt u dan contact op met uw sales contactpersoon om dit door te spreken.
25. In de product- en veiligheidsinformatie die ik heb gedownload, tref ik een 'oudere' datum aan. Is deze informatie dan wel actueel?
De product- en veiligheidsinformatie van de producten van Eco2Clean voldoen aan de huidige REACH-wetgeving. De product en/of veiligheidsinformatie wordt aangepast als zich een wijziging heeft voorgedaan. Wanneer de inhoud is gewijzigd, sturen wij u deze met opgave van reden van wijziging toe. In de nieuwe product en/of veiligheidsinformatie is dan het versienummer aangepast, de afdrukdatum en herzieningsdatum. Deze laatste data die op de verschillende product- en veiligheidsinformatie vermeld staan, kunnen hierdoor variëren. Het toesturen van een gewijzigde versie van deze informatie is pas noodzakelijk als er een wijziging wordt doorgevoerd.
28. Zijn de reinigings- en desinfectiemiddelen foodgrade?
De FoodClean reinigings- en desinfectiemiddelen zijn op basis van chemische grondstoffen speciaal ontwikkeld voor toepassing in de voedingsmiddelenindustrie. Deze reinigingsmiddelen bevatten geen toxische stoffen, voldoen aan de eisen van HACCP en voedselveiligheid en zijn zeer effectief in het verwijderen van de diverse vervuilingen. Ook zijn de FoodClean producten vrij van allergenen. Een foodgrade verklaring kunt u bij ons opvragen via T 0031 (0) 343 59 54 66 of per mail:
[email protected] .
32. Kan ik zelf een afleverdatum bepalen voor mijn bestelling?
Eco2Clean levert volgens een afleverschema dat vooraf met u als klant is afgestemd. U ontvangt uw bestelling op een vaste afleverdag en afleverfrequentie (bijvoorbeeld 1-wekelijks, 2-wekelijks, 4-wekelijks of 8-wekelijks). Bij het plaatsen van een bestelling kunt u de keuze maken uit de 3 eerstvolgende afleverdata van uw afleverschema of kunt u kiezen voor een uiterste afleverdatum. Wanneer u kiest voor een uiterste afleverdatum, dan wordt de levering door onze orderadministratie ingepland, waarbij rekening wordt gehouden met de uiterste datum waarop u de bestelling wenst te ontvangen. De vastgestelde afleverdatum treft u dan aan op de definitieve orderbevestiging die u per email ontvangt.
33. Ik wil graag een offerte ontvangen.
Ieder voedingsmiddelenbedrijf heeft te maken met haar eigen, bedrijfsspecifieke problemen op het gebied van hygiëne. Eco2Clean is voor haar klanten voortdurend op zoek naar de juiste producten en toepassingen. Om de perfecte oplossing voor uw bedrijf te vinden. En u voor te bereiden op de toekomst. Onze levensmiddelentechnologen en hygiënespecialisten bezoeken daarom bij voorkeur uw locatie om een goed advies uit te kunnen brengen welke reinigings- en desinfectiemiddelen in te zetten. Via het contactformulier kunt u uw gegevens en uw verzoek om een offerte aan ons doorsturen. Wij nemen dan contact met u op voor het maken van een afspraak! Neemt u al producten bij ons af en overweegt u een ander product te gaan gebruiken? Vult u dan het contactformulier in: uw sales contactpersoon zal u dan benaderen om dit door te spreken.